SAMBA vs MS filesharing

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Fri Aug 3 20:27:00 EEST 2001

When the time was Fri, 3 Aug 2001 02:45:52 +0300 (EET DST), Giannis Papaioannou wrote....

 Giannis->
 Giannis->Epishs den dieukrinises kapoia pragmata opws, ti alla services trexan ta
 Giannis->mhxanakia, se ti dyktio trexan (ti kinish eixe kai pws 8a ephreaze th
 Giannis->sygkrish), ekanes tis dokimes me ena trito mhxanhma? an nai ti leitourgiko
 Giannis->eixe? Poso megala htan ta partitions se ka8e mhxanhma kai ti pososto
 Giannis->capasity eixan?
 Giannis->
 Giannis->Synh8ws ta windows patiountai agria otan exoun megalo capacity kai grafeis
 Giannis->se auta.
Oriste??
Poios sto eipe afto?
Mhn mpredeveis windows slowdown logo fortou apps kai ligo free space sto sklhro.
Kai mhn ksexnas milame gia 2000 server oxi apla windows.
ANyway pare tis info pou zitises:

TO diktio einai aplo sinithismeno ethernet me ena switch kai 8 pc panw
To pc pou ekana tis dokimes htan arketa isxiro me 256 RAM kai grhgoro hhd.
Den etrexe tipota ekto apo to DU meter .
ETrexe win98SE opws olla ta pc.
H kinish sto local net kata thn diarkeia twn test htan merika Kb apo ton internet pou servire o
linux.

Ston 2000 server den etrexe tipota allo ekto apo file sharing
Exei 2 partiotion, ta data pou ekana test htan ston deftero partition
TO opoio eixe free to 60%
ston linux etrexe:
squid,X kai WindowMAker me 5-6 xterm kai ton netscape open.

Exei 5 partition kai ta data htan sto partition /home
to opoio exei free to 70%

Kai gia na kleinoumw edw mias kai apo shmera exw adeia,epitelous theee mou , h ollh eikona pou exei
afhsei to samba einai akros ikanopoihthkh.
Kai mono to gegonos pws to linux kanei na bootari 1 lepto kai o 2000 4 lepta an den kolisei ftanei.

Afta kai KALES DIAKOPES SE OLOUS, ta leme pali se 2 weeks.

Filika,
PAVLOS

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life