Πρόβλημα με DNS

Lefteris Sidirourgos lefteris at edu.uoc.gr
Fri Aug 3 11:53:01 EEST 2001

On Thursday 02 August 2001 17:15, Thomas N. Stefanidis wrote:
> Καλησπέρα σε όλους.
>
> Σε έναν DNS server το error :
> bogus host without reverse dns
> Τι ακριβώς σημαίνει?Καμιά ιδέα που να κοιτάξω?Τα logs δεν με βοήθησαν
> ιδιαίτερα.

Apo oti fainetai lhpei sto DNS ena entry tou host pou kanei resolv to IP se
name, dhladh to reverse. Sto DNS, synh8ws sto directory /etc/namedb/zone
prepei na yparxei ena arxeio kati san revers-xxx.xxx.xxx h
xxx.xxx.xxx.in-addr.arpa , opou xxx to ip tou domain sou anapoda h telos
pantwn kati tetoio. Mesa exei entrys ths morfhs
127.32.57.8  IN  PTR name.domain.gr
ekei prepei na baleis kai entry me to mhxanhma sou.

Apo thn allh mporei na lhpei entelws ayto to arxeio h na mhn mporei na to
brei o DNS sou.

Koita ayta kai an den einai ayto steile 3ana mail.

Lefteris