SAMBA vs MS filesharing

Antonis Kanavouras ankan at med.auth.gr
Thu Aug 2 16:32:01 EEST 2001

Ο Moore <moore at mail.gr> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
3B693D6C.39D49FA1 at mail.gr...
> Poia i apopsi sas (oxi theorika, se praktiko epipedo)?
> Iparxei kati xeiropiasto pou na leei oti to tade einai grigorotero?
> Thelo na ftiaxo ena terastio "skliro disko" (SAN) pou tha ton kanoun map
> polloi clients (ta perisotera Windows). Kai de xero ti kai me pia
> kritiria na ballo windows i linux sto SAN. Kaneis pou na dokimase kati
> antistixo?

To diktyo 8a einai IP based kai 8a trexei SMB over IP?
Ayto prepei na to laveis  ypopsin sou giati ta stacks twn WinSomething me
ayta tou Linux h tou SomeBSD den nomizw oti sygkrinontai, oute se
performance, oute se sta8erothta oute se dynatothta parametropoihshs.

Telos pantwn an to zhtoumeno einai kyriws h taxythta mporeis ena proxeiro
"xasapiko" benchmark na kaneis kai monos sou. Dokimase sto idio mhxanaki ta
ypopshfia leitourgika, ftiaje ena megalo arxeio kammia 700ria MB kai
antegrapse to apo to SAN se enan client & vice versa. Kane meta to idio me
polla mikra arxeia sygxronws. An h diafora den einai orath me ena aplo roloi
(h einai elaxisth) den nomizw oti axizei na xoloskas.

Antonis