Free support kai alla omorfa (was: ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ stef_nick)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Aug 1 05:57:01 EEST 2001

From: Athanasios Papadopoulos <athanp at usa.net>
Subject: ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ stef_nick
Date: Fri, Jul 20, 2001 at 01:09:09PM +0200

> Φίλε μου, μην περιμένεις να βρεις καμιά βοήθεια εδώ μέσα. Όπως έγραψα και σε
> άλλο posting, ο "σύλλογος" είναι απλά μια παρέα από 10 "ξερόλες" που
> ηδονίζονται να επιδεικνύουν το επίπεδο γνώσεων που δεν έχουν. Το έχω
> διαπιστώσει, το έχουν διαπιστώσει και άλλοι, πριν από εμένα.

Eidika an exeis kai lefta gia na plhroseis to support pou zhtas, ekei
na deis hdonh...  Milame gia ekato xiliades orgasmous ageladwn
tautoxrona.

Fusika den perimenes na einai ta panta tsampa.  Swsta?  Giati o xronos
ekeinou pou sou apantaei estw kai mia aplh erothsh, opws

    "giati den blepo ellhnika sto KOffice mou otan dialego TrueType
    fonts kai to antialiasing einai energopoihmeno apo to Kontrol
    Center tou KDE mou?"

.. autos pou sou apantaei estw kai me ena aplo "diabase to tade", exei
afierosei xrono na sou grapsei ena mail.  Ki ws gnwston, o xronos
einai xrhma.  Opote, eisai tzampatzhs kurie.  Kai an den sou aresei o
gaidaros pou dwrean sou dinetai, deikse mas to xrwma tou dekaxiliarou
sou na sou poume an einai kalpiko h oxi ki an ta dontia tou free
gaidarou einai ontws xalasmena h apla foras to lathos skoufo kai phran
ta muala sou aera.

> Πάρε ένα καλό βιβλίο και κάνε τη δουλειά σου.

Me liga logia, bale to xeri sthn tseph.  Ki erxesai sta logia mou.
An kati den jereis pos na to kaneis, exeis tis ejhs epiloges:

a) Mathe na to kaneis.
b) Plhrose kapoion pou jerei, na to kanei autos.

Xoris na sou zhthse kaneis xrhmata, h lista etouth ejuphretei to (a)
arketa kala apo oti leei polus kosmos.

Kaneis ma kaneis, pote twn potwn, den eipe oti to *support* PREPEI na
einai free.  Mporei to GNU GPL na leei oti exeis KATHE DIKAIOMA na
antigrapseis to linux (h opoiodhpote allo GPL'ed kommati logismikou)
oses fores theleis, alla kaneis den isxuristhke oti kapoios pou epishs
exei linux einai me kapoio tropo *upoxreomenos* na sou kanei kai
support ef orou zwhs.

-giorgos