MP3 player deck and 386 computer

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Apr 29 23:28:01 EEST 2001

On Sat, Apr 28, 2001 at 05:15:53PM +0300, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
> Apo prwsopiki empeiria... Exw ena pampalaio 486/DX4 @ 133 me 16mb ram kai
> panw mia SB Pro petameno se mia gwnia. Prin kana dyo xronia toy eixa valei
> Win95 me to WinAMP (me algorithmo optimized gia 486 parakalw!) gia na to
> kanw MP3-box. To mhxanhma an kai - 8ewrhtika - 8a eprepe na paizei sta 22KHz
> Stereo h 44KHz mono (oi max dynatothtes ths SB Pro), etsi kai toy ebaza
> stereo akouga ena 5lepto tragoudi se 12 lepta (!!) apo ta spasimata. Stin
> kalyterh eixe paiksei sta 22KHz mono kai zorizotan ta megista. Twra me
> 386...  gia MP3 oute logos.

  Από την εμπειρία μου με MP3 σε 486 (όταν άρχισα να ασχολούμαι με αυτά δεν
είχα και τίποτα ισχυρότερο), τα MP3 μπορούν να παιχτούν σε πλήρη ποιότητα
αλλά μονοφωνικά. Είναι αρκετά τα προγράμματα αναπαραγωγής που έχουν πιο
αποδοτικό κώδικα με downmix. Τον έχω ακόμα αυτόν τον 486 (DX4/120 αυτή τη
στιγμή), και ο winamp παίζει καλά με τον παραπάνω συμβιβασμό, αν και δεν
αφήνει τη δυνατότητα να γίνουν και πολλά άλλα πράγματα στο σύστημα.

  Πιθανώς με κανέναν ειδικά optimized player (το Debian έχει έναν τέτοιο,
mpg123-oss-i486 λέγεται το πακέτο, δεν το έχω δοκιμάσει), και με έναν αρκετά
ισχυρό 486 (100 MHz τουλάχιστον, κατά προτίμηση AMD 486/DX4+), να μπορούν να
παιχτούν και στερεοφωνικά τα MP3.

  Αλλά κατά τ' άλλα ναι, για 386 ούτε λόγος. Επίσης, καλό είναι η κάρτα ήχου
να είναι τίποτα καλύτερο από SB Pro, κατά προτίμηση να μπορεί να παίζει CD
quality ήχο...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr