Connect speed

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Thu Apr 26 20:16:01 EEST 2001

When the time was Thu, 26 Apr 2001 03:51:33 +0300 (EEST), Steve Stavropoulos wrote....

 Steve->ATW2 sto initialization tou modem sou. Kai 8a sou dei3ei thn pragmatikh
 Steve->taxythta syndeshs.
 Steve->Den 3erw an boh8hsa me ayto h to exeis hdh kanei alla to lew gia na to
 Steve->doun kai alloi pou to psaxnoun.

Sthn argh koitaksa na vrw thn lysh meso commands alla xwris tyxh.
Na vrw p.x. kapoia AT command pou tha mou lei thn taxythta kai den vrika kati sxetiko sto manual
tou crypto Best 56Kbps Ext.
H W2 command pou les den iparxei sto manual kai otan thn edwsa pira error kai to modem den
kalouse.
Dokima kai thn N36 alla tipota.
Etsi eipa oti tha mathw thn taxythta sindeshs meso software kai gia afto epeksa me to debug tou
pppd alla tsifos.

Thanks gia to reply,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life