Problem with file names

Spyros Dimas Spyros.Dimas at liaison.gr
Wed Apr 25 15:56:01 EEST 2001

Χαιρετε!

Εχω στησει το Redhat Linux 7.0 στον υπολογιστη μου με ολλες τις
διαθεσιμες γραμματοσειρες. Εκτελω την εντολη :

mount -t smbfs -o username=...,password=.... //pc1/backup /mnt/backup

και εχω καταφερει να βλεπω τα αρχεια στον υπολογιστη μου. To PC1 ειναι
ενας NT Server. Το προβλημα μου ειναι οτι τα ελληνικα ονοματα των
αρχειων δεν
φαινονται ή μαλλον φαινονται μονο καποιοι χαρακτηρες ελληνικοι και κατι
αλλοι. Επισης το προβλημα αυτο το εχω με οτιδηποτε ελληνικο ονομα
αρχειου και απο CD-ROM ή απο δισκετα
Οταν εκτελο την εντολη locale ολλα ειναι el_GR. Μηπως μπορειτε να με
βοηθησεται να το διορθωσω αυτο το προβλημα. Ευχαριστω πολυ !