upgrade from RH 6.2->7.0

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Mon Apr 23 22:57:02 EEST 2001

When the time was Mon, 23 Apr 2001 05:08:13 +0300 (EEST), Steve Stavropoulos wrote....

 Steve->rpm -Uvh initscripts...rpm  (apo to cdaki tou 7.x)
 Steve->h diafora aytou tou paketou apo th version tou RedHat 6.2 einai oti
 Steve->pros8etei links sto /etc/ gia ola ta files tou /etc/rc.d, dhladh swsta den
 Steve->briskei to /etc/init.d/... an esy den exeis kanei upgrade to initscripts.

Ekana boot apo to cd alla den katafera na kanw upgrade to initscript.
Me to -Uvh mou elege na kanw rebuild thn database dioti den eina converted se db3 kai to rebuilddb
den
ginotan dioti den mporouse na kane ena dir /var/lib/rpm.
Kai fisiko einai dioti den iperxei to filesystem mou alla afto pou ftiaxnei to install.
to diko mou ipirxe katw apo to /mnt/syskati den thimame.

 Steve-> Osa gia ta X pou den 3ekinoun ayto symbainei epeidh den exei kataferei na
 Steve->shkw8ei o xfs (psaxnei kai aytos gia to /etc/init.d/functions).
 Steve->
Loipon sxetika me afto ekana ekana lathos.
Sto neo pc fortwnei kanonika X!
Twra egw giati thimoun oti den fortone den kserw ,mallon tha to eixa ksexash to cd kamia fora mesa
kai meta apo ena reset
ekane to bios boot apo to cd kai eida exw sthn arxh to textmode kai nomiza oti den fortone X.
Pantws sto palio den fortone me tipota gia afto eimai sigouros:)

Ekei pou eixe fortosei X imoun etoimos na patisw next alla kati me kratise.........
Mallon tha ferw ena sklhrw kai tha kanw cp kai meta upgrade.
DIoti an kati paromio ginei me vlepw me ti mia gia USA kai na skisw kanena kokkino kapelaki:)
Mallon tha perimwno na erthei h 7.1 kai tha valw afth, se kamia week pistevw tha einai edw.

Filika,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life