TIP: User Agent & Konqueror

Kostas PKst at netscape.net
Fri Apr 20 20:37:01 EEST 2001

Panayotis Katsaloulis wrote:

> Ίσως κάποιοι το ξέρουν ήδη.
>
> Πόσες φορές σας έχει πρήξει ένα site, που λέει πως «για να μπείς εδώ μέσα
> χρειάζεσαι IE ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο»
>
> Εμείς θέλουμε τον konqueror, έτσι;
>
> Τι μπορεί να κάνει κανείς;
> Να δηλώσει στο User Agent πως στο συγκεκριμένο site ο browser που
> χρησιμοποιείται είναι ο IE λ.χ. και να ξεγελάσει το javascript!

Έξυπνο αλλά τρίκ για ηττοπαθείς..Τους στέλνεις ενα ευγενικό mail (στον
admin) ότι το site τους δεν είναι web standards compliant  (και στο
αφεντικό που εξηγείς ότι έτσι χάνουν πελάτες-αν πρόκειται για εμπορικό
τόπο). Μερικοί admins ακούνε (π.χ Η Sportline πρόπερσυ έβγαλε το 'best
viewed with IE" και ενα χαζό Μ$ script σε μια μέρα, όταν τους έστειλα
μήνυμα..)Αν δεν αλλάξουν τίποτα δεν ξαναμπαίνεις στη σελίδα τους (και
τους στέλνεις μήνυμα για τους λόγους)
BTW (να κάνω και λίγη διαφήμιση ;-) ) δεν θέλουμε μόνο konqueror αλλά
και Mozilla που από σήμερα (με την βοήθεια του Σίμου Ξενιτέλλη)  είναι
διαθέσιμος και σε πλήρη ελληνική έκδοση 0.8.1 για Win32 και Linux :
http://prdownloads.sourceforge.net/hop/mozilla-i686-pc-linux-gnu-EL-0.8.1-sea.tar.gz
http://prdownloads.sourceforge.net/hop/win32elGRinstaller.exe

Κώστας