hdc1 error

Sidiropoylos Athanasios msx at kil.forthnet.gr
Fri Apr 20 02:36:01 EEST 2001

Nikos Ladis wrote:

> Kalimera kai Hronia Polla
>
> Amesos meta to Pasha mou parousiastike to eksis provlima se ena mihanima me SuSE 7,1 prof :
>
> Kata tin stigmi tou boot to mihanima kolaei petontas to minima hdc1 error disk is busy irq 0x000...
> Afto mporei na parei peripou 3-4 lepta. Kapoia srtigmi katafernei na kanei reset kai na boutarei kanonika alla apo ekei kai pera to mihanima kiriolektika sernetai kai tis pio polles fores kollaei oloklirotika. Stin konsola parousiazei pali to idio minima.
> To shutdown mporei na ginei kanonika alla otan ksanampoutarei thelei na ginei manually fsck.
> [...]

Xmmmmmmmm

Ontos arketa periergh periptosh...
Isos na einai analogh me thn dikia mou periptosh pou mou kolouse to
shstima se asxetous xronous otan ebala ton neo (akoma neo ton lew kai as
paliose...) disko twn 10 GB.....

Apo totes pou ekana anaba8misi pirina se 2.2.18 den parousiase problima
(to opoio mou 8imizei na balw ton 2.2.19 pou katebasa x8es....).
Mipos diladi to problima einai apo ton pirina ?
Kapoia asimbatotita twn odigwn diskou me ton sigkekrimeno disko ??
Mipos kapoia ejtra litourgia pou ebales pou ypostirizete men apo ton
pirina.... alla oxi apo ton disko ? (O pirinas einai aytos pou erxete
apo thn SuSE h ekanes recompile ?) Mipos o pirinas pou dinei h SuSE
einai asimbatos me to hardware soy ?

Xmmm
Perisotero erwtimata 8etw para apantiseis..
Alla... isos kai na boh8isoune na katalabeis th trexei me to mixanima
sou.

Sidhropoulos A8anasios

msx