Change fonts in Gnome

Nikos Kanellopoulos NK-GR at ath.forthnet.gr
Tue Apr 17 10:58:01 EEST 2001

Γεια σε όλους.
Μήπως γνωρίζει κανείς αν είναι δυνατόν να αλλάξω τις γραμματοσειρές
που χρησιμοποιεί το Gnome στον διαχειριστή αρχείων και στην επιφάνεια
εργασίας; Κυρίως με ενδιαφέρει να αυξήσω το μέγεθος γιατί στο gmc τα γράμματα
είναι πολύ μικρά.
Έκανα "grep -r  ./  font" στον κατάλογο ~/.gnome αλλα μόνο σε ελάχιστα
αρχεία ρυθμίσεων βρήκα αναφορές σε γραμματοσειρές, και όχι για το gmc που
με ενδιαφέρει πιο πολύ. Στο control center δεν υπάρχουν επιλογές.

Υ.Γ. Έχω ένα παλιό μηχάνημα (200 MMX, 64 ΜΒ RAM) και παρατηρώ ότι κάποιες
εφαρμογές είναι πολύ πιο "βαριές" και πιο αργές από αντίστοιχες στα Windows.
Π.χ. explorer - mozilla, MS-Office με Star-Office. Θέλουν 5πλάσιο χρόνο μόνο
για να ξεκινήσουν. Γενικά έχω παρατηρήσει ότι το Linux σέβεται τους πόρους
του υπολογιστή και τους χρησιμοποιεί αποδοτικά. Άρα αποδίδω τις διαφορές
αυτές σε όχι και τόσο καλή δουλειά εκ μέρους των προγραμματιστών, και είμαι
αισιόδοξος ότι θα βελτιωθούν σύντομα τα προγράμματα. Μήπως μου διαφεύγει κάτι;

Νίκος Κανελλόπουλος
nk.wzpro.net