Browsers (was: Re: outlook+sendmail)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 17 10:16:00 EEST 2001

Hello Alejandros!

  On 11 Apr 01, Alejandros Diamandidis wrote to All with subject "Browsers
(was: Re: outlook+sendmail)":

 AD> Oxi, o mozilla den einai athlios, einai poly kalos alla kai
 AD> yperbolika barys! Se Pentium 200MHz me 64 MB RAM pou exw egw

Den mporw na pw gia ton Mozilla, pantws to netscape :

Se Athlon 900MhZ/512MB RAM, SERNETAI
Se SUN Ultra 1 167MhZ/256MB RAM, SERNETAI
Se AMD K6-3 300MhZ/128MB RAM, SERNETAI
Se Sun Ultra 2 167MhZ/768MB RAM, SERNETAI
Se Sun Ultra 5 400MhZ/256MB RAM, SERNETAI
Se Sun Ultra 10 330MhZ/256MB RAM, SERNETAI
Se HP C100 100MhZ/128MB RAM, SERNETAI
Se SGI Octane 180MhZ/512MB RAM, SERNETAI
Se HP 9000/720 66MhZ/64MB RAM, SERNETAI
Se HP 9000/712 66MhZ/64MB RAM, SERNETAI
Se Cyrix P166 166MhZ/32MB RAM, SERNETAI
Se SGI Indigo 100MhZ/64MB RAM, SERNETAI

Exw arxisei na ypopsiazomai oti mallon emfanizetai kapoio pattern edw...

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.