color xterm ???

Giorgos Keramidas keramidi at otenet.gr
Sat Apr 14 04:02:01 EEST 2001

SysAdmin wrote:

> pedia mporei na mou dwsei kapios lisi sto provlima pou exw ?
> Exw X 3.3.5 an 8imame kala, kai otan trexw to xterm, kai anigw
> ton midnight commander ( auto to sovaro file manager , eixa sini8isei
> ton paromio apo ta DOS edw kai pola xronia...) mou ton vgazei
> dixromo,. Otan anigw to rxvt kai mpenw ston midnight commander
> mou ta vgazei ola ok, kai ta xrwmatakia tou kai ola tou, Auto pou zitaw,
>
> einai, yparxei tropos genika gia na exw xrwmata apo xterm se linux. ?
> giati opos exw katalavei kai se alles evarmoges console pou xrisimopioun

	$ export TERM=xterm-color

an theleis ola sou ta xterm na jekinane me auto to terminal type,
tote bale sta X11-resources sou (ego ta exo sto ~/.Xresources p.x.
kai ta fortonei to ~/.xinitrc mou me "xrdb -merge ~/.Xresources"
otan jekinane ta X11) to ejhs resource:

	XTerm*termName: xterm-color

alla endiaferonta XTerm* resources einai ta:

	XTerm*foreground
	XTerm*background
	XTerm*font
	XTerm*font1
	XTerm*font2
	XTerm*font3
	XTerm*font4
	XTerm*font5
	XTerm*font6

pio polles plhrofories gia ta X11 resources tou xterm exei to manual
page tou xterm(1) fusika :-)))

P.S:

	einai ligo lame to real name tou mail account na einai "SysAdmin"
	bale to pragmatiko sou onoma :P

--giorgos