outlook+sendmail

Evangelos Tripolitakis tripol at mhl.tuc.gr
Fri Apr 13 05:07:00 EEST 2001

"Papadogiannakis Vagelis" <papas at wise.gr> wrote in message
news:9b1s6s$49f$1 at edessa.topo.auth.gr...
> katagrafh
>
> re filarako, ta provlimata sou me tin eeea steilta ekei na poume, den
einai
> anagki na katevazoume oloi ta pleon asxeta me afti tin kakomoira (pia)
> lista... ante bravo.
> An den i8eles na prokaleseis flame, tote afto to ``Any comments'' ti einai
> ?? Ritoriki erotisi?

mallon den katalabes to pneyma moy opote den yparxei problhma sto na soy
e3hghsw th diafora flame apo syzhthshs. Dhladh prepei h lista na analwnetai
mono se texnikhs fyshs 8emata ? Flame einai ousiastika na mpw na pw
to tade einai kalytero apo to dyna kai ola ta alla einai skoupidia kai oloi
oi 8igmenoi na arxisoun na skouzoun kai na ginetai xamos. Den eixa skopo na
kanw kati tetoio.

Oson afora gia to allo , sorry poy soy spatalhsa to bandwidth den 8a to
3anakanw
alla den exw problhma me thn eeea . Apla den moy aresei na blepw apanthseis
toy styl "formare to kai bale linux" :-)