Erwtisi gia socket programming

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Apr 12 11:11:02 EEST 2001

Στις Thu, 12 Apr 2001 02:23:49 +0300
Giorgos Keramidas <keramidi at otenet.gr> έγραψε:

> anti

> To IP tou interface pou exei to default route.

Ayto mou fainetai arketa pithano.... Ki an den exei kanena apo ta dyo to
default route? An exei ena apo ta dyo to route sto diktyo ekeino gia to
opoio milame?
Fantazomai oti tha paei apo kei.
Gia na min sas talaipwrw omws allo (mia kai blepw oti genika den yparxei
gnwsi panw sto thema alla mono gnwmi) tha to psaksw peraiterw kai tha sas
enimerwsw gia to ti tha brw (an brw).

--
Μιχάλης Καμπριάνης