Fw: outlook+sendmail

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Apr 11 23:48:01 EEST 2001

> to pop3 einai active sto inetd.
> kai sto kmail - mi emporiko programa pou dinetai mazi me to episis mi
> emporiko kde ;-) - mporo na perno ta minimata moy meso tou pop3 server.
>
> kamia kali idea?

Sorry, alla an katalaba kala:
O pop3-server sou doulevei, enas X mail client (linux-based) sou doulevei,
enas Y mail client (win-based) den sou doulevei, kai bgazei ena eswteriko
tou minima...

Paratirisi 1i:
To mail (receive) DOULEVEI genika kai aorista
Paratirisi 2i:
O mail client pou den doulevei LEEI giati den doulevei sto error-message

Lysi pou tha eprepe na dothei apo tin lista:
Bale KMail pou doulevei, se olous. Einai free eksallou. :-)

Lysi pou tha eprepe na skefteis monos sou (i na tin rwtiseis se alli
lista)
Ante sto knowledge base tis MS na deis ti simainoun ayta ta errors. An
dioprthwnontai apo to Outlook, diorthwse ta apo kei. An sou pei oti kati
den paei kala sto server, ela na mas peis ti den paei kala ston server na
sou poume pws tha to diorthwseis.

Aplo den einai?
Se kathe periptwsi bebaia, to mail stin lista gia to error tou outlook,
eprepe na leei kai ti simainei to error tou outlook, giati akoma kai AN
kseroume to POP3 pws doulevei (nai, egw kserw, kai eimai sigouros oti ki
alloi 20 apo dw mesa to kseroun) se kamia periptwsi den simainei ayto oti
kseroume ola ta eswterika error messages tou outlook kai ti ayta
simainoun. Ayta ta kseroun (mallon) se mia MS lista.

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr