Browsers (was: Re: outlook+sendmail)

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Wed Apr 11 21:59:10 EEST 2001

Evangelos Tripolitakis wrote:
> toso misos gia ton explorer ? O mozilla einai a8lios , giati na ypoxrewnete
> ton typo poy 8elei na dei selides me ena proion poy toy spaei ta neyra ?

Oxi, o mozilla den einai athlios, einai poly kalos alla kai yperbolika
barys! Se Pentium 200MHz me 64 MB RAM pou exw egw, as poume, sernetai
(kai kanei kai synexeia swap. Gi' auto kai xrhsimopoiw to Netscape 3.04
(me kleisth Java kai Javascript), einai poly kalytero alla dystyxws den
yposthrizei Unicode kai eikones PNG. Tespa, den mporoume na ta exoume
kai ola...

O IE exei to basiko meionekthma oti den trexei se linux. An kai isws
ginetai na trejei me to Wine 'h me paketa tou typoy VMware.

Ap' osous exoun to KDE 2.1.1, jerei kaneis an o Konqueror tha trejei
kala sto mhxanhma mou;

> IMHO blepw oti siga siga to leitourgiko xanei th sobarothta toy kai ginetai
> paixnidaki ...

Pote htan sobaro leitourgiko to Unix; Sobara leitourgika einai auta pou
trexoun sta mainframe ths IBM. Wp - sygnwmh, lathos, twra trexei kai to
Linux sta mainframe ths IBM. Paei, xalase o kosmos... ;-)

Alejandros