Den trexei o Netscape!

Spyros Giannopulos gispyros at x-treme.gr
Wed Apr 11 21:48:01 EEST 2001

> Giati to distribution tou www.x.org einai "generic", den exei drivers gia
> kartes grafikwn, para mono gia syngekrimenes arxitektonikes.
>
> Gia x86, 8eleis to XFree86.

> Eeee... Pws ekanes thn engatastash? Me RPM?
Eixa katevasei kati tar arxeia simpiesmena (gz) kai ta opoia ta aposimpiesa
kai
egatestisa me tin tar
tar xzf   <file.tar.gz>
Istera an thimamai kala eixa kanei make install ....(kai kati akoma, mallon
kapoio log arxeio)
Alla gia egatastasi kai apegatastasi paketon rpm protimo na xrisimopoio to
eidiko programma pou exei i Mandrake ekdosi pou to kanei automata. Elpizo na
to gnorizeis.
To mono pou kano ego einai meso autou prin kano kapoia egatastasi na elegxo
ti paei na
grapsei afou mou leei ti kanei kai ta dependencies pou exei me alla paketa.
Mesa ekei leei oti exo egatastisei ton XF86Server 3.3.6 (Apo ekei to vrika
poios einai!)
Den ksero omos ti prepei (an ginetai apo ekei) na apegatastiso oste na
giriso opos imoun prin. Tora pia exo katevasei to antistixo paketo apo tin
nvidia gia tin ipostiriksi tis kartas mou grafikon kai den me apasxolei an
giriso opos eimoun arxika (egatastasi tou Mandrake 7.0) opou ola douleva ok.

> Distribution => distro. Sthn dikia sou periptwsh Mandrake 7.0.
Mipos ksereis mia kali dieythinsi ( me egkeres ananeosis - kai egires ) gia
na katevaso ton XF86Server?