Kernel bug or KDE bug?

Nikos Kanellopoulos NK-GR at ath.forthnet.gr
Mon Apr 9 12:39:01 EEST 2001

Γεια σε όλους.
Έχω SuSE 7.1 με πυρήνα 2.4.0 και KDE 2.0.1.
Μου συμβαίνει το εξής: όταν από το KDE πάω
στην κονσόλα να δουλέψω (με Ctrl+Alt+F1), τότε
μετά από 2-3 λεπτά γίνεται επανεκκίνηση του KDE
(μου έχει συμβεί και στο Gnome, οπότε ίσως αυτό που
γίνεται να είναι επανεκκίνηση του X-server).

Στο xconsole βλέπω τότε το εξής μήνυμα:

linux kernel: [drm:drm_release]
ERROR Process 1356 dead,
freeing lock for context 1.

Είδα ότι η dead process είναι η εξής (output από "ps -ax"):
1356 ?        SL     0:16 /usr/X11R6/bin/X :0 vt07 -auth
/var/lib/xdm/authdir/authfiles/A:0-RjhlY9

Μάλλον έχει σχέση με ένα άλλο πρόβλημα που ανακύπτει κατά καιρούς, το
οποίο παράγει
ένα μήνυμα σαν: "cannot connect to X server, access denied" και δεν
αφήνει να εκτελεστούν
εφαρμογές των X. Αυτό δεν είναι κάτι που συμβαίνει συστηματικά, όπως το
πιο πάνω πρόβλημα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Νίκος Κανελλόπουλος
nk.wzpro.net