Epri asfaleias kai dianomwn (was Re: X Window manager mase with Kylix!)

tOm_dR tdritsas at hellug.gr
Mon Apr 9 10:21:01 EEST 2001

> O xronos t0m_dR, o xronos. Gia ayto alwste xrisimopoioume kai dianomes,
> giati loigoi exoun tin politeleia na baloun se production ena mixanima
> pou einai apo to scratch. H toulaxiston na broun to xrono na to
> fiaksoun estw mia fora, kai meta na to kanoun kai audit (kai mono
> thn bugtaq na parakoloutheis den einai aplh ypothesi)
>
> Ksereis poses fores exw pei na to fiaksw apo monos mou estw kai sto
> spiti, kai meta na to "kapsw" se mia dianomi etsi akribws opws thn thelw
> ? :-)) Kai na exw kanei kai audit otidipote exei panw ths apo asfaleia,
> [...]

mwre to kserw kai dikio exeis!, afto pou enoousa einai na min klaigomaste
toylaxiston
an theloume efxristia, tote tha ertoun kai kapoia bugs mazi, giati opws kai
na to kaneis
ola afta ta GUI pragmata einai Bleeding edge of technology. Oti einai toso
kainoyrgio
sigoyra exei kai provlimata.

Afto pou skeftomai einai , pws kapoia stigmh tha prepei pantws na ftiaksoume
kai mia
Elliniki dianomi , dikh mas , to thema einai pws oyte kai gw pou to lew exw
xrono (sygekrimena
 egw den exw kai tis gnwseis, kai tha xreiastei na asxolithw poly
perissotero) gia kati tetoio.