gzip+tar+rpm problem

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Apr 9 00:37:01 EEST 2001

In message <000801c0c07e$ddf35d20$73cac83e at xpomnibookxe2>,
    dimostam <dimostam at groovy.gr> wrote:

> internet explorer......braindead browser.......
> ti perimenes?? Micro$oft!!
> anyway, ta katebasa apo ie5,
> to file(1) den to katalabainw, eimai kainourios sto linux,

Kalwsorises tote :) To ``file(1)'' anaferetai sthn entolh file, ths opoias
h perigrafh brisketai sto 1o section toy manual. An dwseis ena ``man 1 file'',
8a deis oti h file soy leei ton typo enos arxeioy (an ton anagnwrizei).

H manual page toy idioy toy man (me man man) 8a soy pei poia einai ta
diafora sections toy online reference. Ayto poy isws de leei einai
giati einai xwrismeno etsi, h apanthsh einai oti etsi htan sto Unix!

An tyxon den ksereis poia entolh 8eleis na xrhsimopoihseis, mporeis na
dokimaseis thn apropos, dinontas ths mia syntomh perigrafh toy ti 8eleis
na kaneis. P.x., sto systhma moy to `` apropos "file type" '' bgazei
metaksy allwn:

file (1)             - determine file type

Kalh synexeia me to Linux.

> se euxaristw pantws!

'welcome.

> From: Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com>