X Window manager mase with Kylix!

Dimitris Trifonopoulos dtrif at yifan.net
Fri Apr 6 21:18:01 EEST 2001

Hello Michalis,

Friday, April 06, 2001, 10:44:01 AM, you wrote:

MK> Prin apo kairo (kana-dyo xronia) eixa pei oti tha bgei i MS, tha bgalei
MK> ena WM closed-source, ekei panw tha basisei ta office kai IE, kai tha ta
MK> kanei bundle me ena p.x. RedHat Linux (kath ola nomimo :).
MK> O WM tha trexei me root privileges (gia na mporei na krasarei kai to
MK> mixanima :-) kai ayto to pragma tha pwleitai, ws to MS - Linux. Tha
MK> xreiazetai mikros xronos metabasis apo win se linux, kai, me to systima
MK> asfaleias twn Unix s/w (bound to the Mac Address) tha einai ola kala ki
MK> ola wraia, KAI gia tin MS afou tha poulaei ola ta paketa anti na tis
> [...]

Den ta theoro, ola ayta Epistimoniki fantasia, alla pithana (arketa) na
symvoun. To erotima einai : "kai an symvoun ti peirazei?" Emena den me
enoxloun. Oraia exoume p.x. "n" dianomes simera, tha exoume "n+1" mazi me
tin dianomi tis M$. Opos simera mporoume na dialegoume p.x. RedHat i
Slackware tha exoume alli mia epilogi. Ta provlimata arxizoun apo ti
stigmi poy i epilogi sou den einai "eleytheri" alla eksanagkazesai
pros mia kateythynsi. Kati tetoio den einai eykolo na ginei sto xoro
tou Open Source. An i dianomi tis M$ den einai kali, o xristis tha epileksi mia
alli. An kataliksei (o xristis) ermaio tis M$ (pali) tote kala na
pathei. Allios an ontos I dianomi ayti einai kaliteri tote kala kanei
kai tin xrisimopoiei. Den katalavaino diladi to giati to na ginoun ola
ta proanaferthenta einai aparaitita i katastrofi toy kosmou. An den
theleis den vazeis to patch ston kernel gia na ginei "pio responsive".
Kai to kyriotero: matia exeis, vi exeis, kai vlepeis ti vazeis ston
kernel sou. An vazeis otidipote sou passarei i M$, ftais kai esy.

Filika,
Dimitris Trifonopoulos

                  mailto:dtrif at yifan.net