efarmogh apo WinOS se Linux

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Apr 6 20:32:01 EEST 2001

On Fri, 6 Apr 2001, Mattheos T. Cotzias wrote:

> Auto gia ton Mozilla me endiaferei. Tha mporei to componet na trexei se
> netscape ? Hdh ta pedia exoun ftiaxei ena VectroDraw Net gia IE to opoio
> kanei "Add to your application or your web site the ability to view and
> print vector drawings from Intranet-internet"  Enw gia to netscape den exoun
> kati paromoio.

Mono Netscape 6 kai mozilla, alla (opws fanhke) den 3erw leptomereies.
Pantws sigoura einai cross-platform, all den 3erw poso cross-platform
einai ta grafika...

Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

When you design user interfaces, it's a good idea to keep two principles in mind:
1.Users don't have the manual, and if they did, they wouldn't read it.
2.In fact, users can't read anything, and if they could, they wouldn't want to.