Xrisi Microsoft mouse roler sta Xwin

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Fri Apr 6 13:18:01 EEST 2001

On Fri, 06 Apr 2001, Spyros Giannopulos wrote:
> Gnorizei kaneis pos mporo na energopoiiso to roler tou mouse (microsoft mouse-wheel)
> sto linux. Esto ton tropo pou mporo na anatheso leitourgies sto roler tou mouse.
> Euxaristo ek ton proteron.

Το mouse wheel μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μέσω του προγράμματος
imwheel. Για λεπτομερέστατες οδηγίες θα δώσεις στην κονσόλα man imwheel,
ενώ μπορείς να ανατρέξεις και στο directory /usr/doc/packages/imwheel
(ή σκέτο /usr/doc/imwheel, ανάλογα τι διανομή έχεις - όποτε ρωτάς
κάτι να δίνεις περισσότερες πληροφορίες, και τουλάχιστον τι διανομή
έχεις).

Περιληπτικά, στο αρχείο /etc/XF86Config (ή /etc/X11/XF86Config πάλι
αναλόγως τη διανομή σου), πρέπει στο Section "Pointer" να περιέχονται
περίπου τα εξής: (αντιγράφω από το δικό μου)

Section "Pointer"
    Protocol    "IMPS/2"
    Device      "/dev/mouse"
    ZAxisMapping    4 5
EndSection

(εκεί που λέει "/dev/mouse" μπορεί να λέει και "/dev/psaux". Σε μένα
το πρώτο είναι link στο δεύτερο).

Οι ρυθμίσεις για τις λειτουργίες του wheel βρίσκονται στο αρχείο
/etc/imwheelrc (που πάλι ανάλογα τη διανομή σου μπορεί να είναι σε
κάποιον άλλο υποφάκελλο του /etc).

Και τέλος, όποτε θές να ενεργοποιήσεις τη χρήση του wheel δίνεις
imwheel -k. Αυτή την εντολή μπορείς να τη βάλεις κάπου (π.χ. στο
αρχείο .xinit, στο Autostart του KDE, στο
~/GNUstep/Library/WindowMaker/autostart αν μιλάμε για Windowmaker,
κλπ.) ωστε να ξεκινά το imwheel αυτόματα.

Μια συμβουλή: μην κάνεις τίποτα από τα προαναφερόμενα αν δεν
διαβάσεις πρώτα τη manpage και το documentation του imwheel. Αυτό
προκειμένου να ξέρεις τι κάνεις, όταν το κάνεις. Έτσι δεν θα κάνεις
λάθος, και δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Good luck

Bones out

--
"Life and death are seldom logical."
"But attaining a desired goal always is."