efarmogh apo WinOS se Linux

Mattheos T. Cotzias n0spam.tifozif1 at yahoo.com
Thu Apr 5 13:42:01 EEST 2001

Den katalaba kai polla apo afta pou egrapses.
What is QT ?
Ta pedia theloun na xtisoun bibliothikes gia programmatistes Java, C++ ktl
kai na to dinoun dwrean. 1,500 euro den einai polla. To exoun agorasei 2
ellhnes kai kamia 50 ksenoi. Apo USA mexri kai India !!!??!!. Onomata opws
Schneider, AEG, Plandata ktl.

Remove the two "n0spam." to reply.
Sorry for the inconvenience.
news:mailman.986464803.18185.linux-greek-users at hellug.gr...