efarmogh apo WinOS se Linux

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Apr 5 13:00:01 EEST 2001

On Wed, 4 Apr 2001, Mattheos T. Cotzias wrote:

> Kapoioi filoi me rwthsan an mporoun kai pws ginete na metaferoun ena OCX apo
> winOS se linux. Einai olo grammeno se C++. mporeite na deite peri tinos
> prokeite an pate www.vdraw.com. To OCX afto apefthinetai se programmers pou
> doulevoun VC++ VB Delphi ktl. Ta pedia 8eloun na to metaferoun se Linux
> freeware (GPL ) mazi kai to source.
>     Thanx in advance
>     Mattheos Cotzias

Den a3izei ton kopo. Ayto pou mporoun na kanoun, einai na to ftia3oun san
add-on widget panw sto QT widget set, kai to olo systhma na einai mia
biblio8hkh...

Tassos

PS: AFAIK, den yparxei kapoio stable component model sto Linux ayth th
    stigmh.
PPS: 1.5KEUR? whew!

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

When you design user interfaces, it's a good idea to keep two principles in mind:
1.Users don't have the manual, and if they did, they wouldn't read it.
2.In fact, users can't read anything, and if they could, they wouldn't want to.