alevt & greek tv teletext

DJ Art djart at linux.gr
Tue Apr 3 00:19:01 EEST 2001

"I.Ioannou" wrote:

> Exeis kaneis kanoniko teletext stin Thlewrash tou ?

ναι, έχω δεί και τις 2 περιπτώσεις, και tv με ελληνικά και χωρίς.

> Einai emfanestato px thn 100 selida tou MEGA

Μήπως υπάρχει ενδεχόμενο αυτό εκεί να εμφανίζεται σαν εικόνα ??

Γενικά, παρατηρώ ότι όταν ζητάς μιά σελίδα, εμφανίζεται (για μερικά
milisecond) σε κινέζικα και ξάφνου κάνει ένα σαν "refresh" και τα
διορθώνει σε ελληνικά. (αν παίξεις λίγο με το cache των σελίδων στην
τηλεόραση (νομίζω πρέπει να έχει cache), δηλαδή με το να κάνεις abuse
την επιλογή σελίδας, το φαινόμενο αυτό γίνεται να παρατηρηθεί για
περισσότερο χρόνο ...) (ή αν παρατηρήσεις την ημερομηνία, στην αρχή).

> www.rpmfind.net -> alevt :
> ftp://ftp.rpmfind.net/linux/PLD/current/PLD-1.0/SRPMS/SRPMS/
> alevt-1.6.0-1.src.rpm

ωχ, ναι ... τα rpm  :-(

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>