UPS συμβατό με Linux

Antonis Kanavouras ankan at med.auth.gr
Mon Apr 2 16:47:01 EEST 2001

E.A.Neonakis (Linoperamata Power Station PPC) wrote:

> Θα σας ήμουν ευγνώμων άν μπορούσατε να μου υποδείξετε κάποιο μικρό UPS
> που δουλεύει με Linux.

Kat arxhn xreiazesai software gia na xeirizetai ta event reports pou
stelnei to UPS sth seiriakh. Opote, afou 8a pas pou 8a pas edw:
http://www.sibbald.com/apcupsd/
8a vreis kai mia lista me polla UPS's pou synergazontai me ton apcupsd.
Vasika ola ta APC ( kai APC compatible) Smart UPS

Ena APC 620 Smart Ups pou perasa prosfata eida oti edine kai th Linux
version tou ParaChute alla den mphka ston peirasmo na dw ti kanei giati
o apcupsd me kalypse 100%

Antonis