alevt & greek tv teletext

DJ Art djart at linux.gr
Mon Apr 2 00:56:01 EEST 2001

"I.Ioannou" wrote:

> Stis kanonikes TV, fainontai kai ta Ellinikoi kai oi
> latinikoi xaraxtires taytoxrona ?

Δεν το έχω δεί ποτέ αυτό (ταυτόχρονα). Όπως σου είχα πεί, έχω
παρατηρήσει πως αν αλλάξεις από μία σελίδα με ελληνικούς σε μία σελίδα
με αγγλικούς, τότε αρχικά εμφανίζονται με το αρχικό "encoding", και μετά
αλλάζει στο σωστό. Ισχύει και το αντίστροφο, προφανώς (από αγγλικά σε
ελληνικά).

Άρα πρέπει να έχει κάποιον μηχανισμό αναγνώρισης ..

> Akomi kai to programma pou dinei h karta (Miro) sta winblows,
> fragkoxiwtika deixnei.

Το ίδιο και σε μένα (Aims Labs). Το πρόγραμμα στα windows έχει επιλογή
για font και παρόλο που διαλέγω καθαρά ελληνικό font, πάλι στα greeklish
το δείχνει ..

> To kaneis copy sta sources tou alevt san vtxt-latin-1.bdf

γαμώτο, δεν τα έχω τα sources του τελευταίου (έχω αυτό που είναι
ενσωματωμένο στο xawtv) και η σελίδα του δεν δουλεύει .... Δεν τα
ανεβάζεις κι αυτά εκεί ??

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras