tty/pts Monitor

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Fri Sep 29 21:53:34 EEST 2000

On Fri, 29 Sep 2000 20:56:48 +0300, Nikos Zounis wrote:
>Gnorizei kaneis me poia entoli i pws ginetai, na parakolouthw kapoion xristi mou pou exei mpei mesw telnet sto mixanima,
>diladi, na blepw "akribws" oti blepei kai autos stin consola tou, mesa se ena Eterm mou px ?

Egw 3erw alla den sou lew giati oi BigBrotherismoi einai enantia sta
pistevw mou. An ton/thn ypoptevesai, bres stoixeia alliws. An ta breis,
freeze him/her.

Constantinos A. Kotsokalis - ckotso at cs.ntua.gr
National Technical University of Athens - ECE Dept.
PGP public key available at: http://www.softlab.ntua.gr/~ckotso/ckotso.asc
"I am the wandering glitch -- catch me if you can."