CD writing unde SuSE 7.0

Manolis Tzanidakis tzanid at otenet.gr
Thu Sep 28 03:09:05 EEST 2000

Γεια σε όλους,
έστησα καινούριο μηχάνημα στη δουλειά μου και επειδή το cd του Mandrake 7,1
που έχω χάλασε αγόρασα το SuSE. Πολύ καλή διανομή αλλά έχω ένα πρόβλημα. Πώς
μπορώ να γράψω cd-r με το ide cd-rw μου (Yamaha 4,2,6). Στο site του SuSE
βρήκα στο support την οδηγία της προσθήκης του append="hdX=ide-scsi" όπου
X=d στην περίπτωση μου (secondary slave) αλλά εξακολουθεί να μη δουλεύει.
Καμμιά ιδέα ?

Υ.Γ. : Διάβασα και το αντίστοιχο how-to αλλά μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο.

Φιλικά,
Μανώλης