useradd script

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 27 13:33:14 EEST 2000

On Wed, Sep 27, 2000 at 09:56:07AM +0100, George Daflidis-Kotsis wrote:

> On Tue, Sep 26, 2000 at 07:01:20PM +0300, Christos Ricudis wrote:
>
> >  GL> Θέλοντας να ανοίξω 550 accounts σε ενα Suse Linux 6.4
> >  GL> αποφάσισα να χρησιμοποιησω την εντολη useradd:
> >
> > Peran twn pragmatwn poy sou eipan oi alloi, kalo 8a htan otan exeis 550 users
> > na mhn toys stoibazeis sto /home olous mazi.
> >
> > Ftiakse buckets :
> >
> > /home/r/ricudis
> > /home/l/liolios
> >
> > ktl ktl. Einai pio symmazemeno kai omorfo etsi.

> Hashing san auto pou proteineis 8a eixe nohma se megala web n' ftp servers
> pou filo3enoun polla virtual hosts kai de 8eleis na sou teleiwsoun ta
> directories katw apo to /home. Twra gia 550 users de nomizw na uparxei
> logos anhsuxias...

An laboume upopsh mas oti pera apo to na kratane i-node kai buffer cache
ta pio polla filesystems ginontai liiigo pio apodotika otan den exeis
megala directories, p.x. me pano apo 200-300 entries se kathe directory,
tote isos na sumferei na sxediazei kaneis apo thn arxh to /home tou me
prooptikh auto na megalosei kapote pera apo tis arxikes tou prosdokies :-)

Pantws akoma kai me thn ls(1) na kanei sorting ta entries pou diabazei
apo ena directory, ontws me 500 kai parapano subdirs se ena sugkekrimeno
directory, den exo dei na peftei shmantika h apodosh tou ext2fs se
Linux, h tou ufs se BSD.  H idea tou ricudi omws fainetai arketa
elkustikh, prepei na to omologhsw.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
For my public pgp2 key: finger -l keramida at diogenis.ceid.upatras.gr