EZ-BIOS

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Sep 27 11:48:47 EEST 2000

On Fri, Sep 22, 2000 at 06:33:54PM +0300, Stoilis Giannis wrote:

>  einai enas upologisths pou exei egkatesthmeno epanw Linux kai Windows. Bootarei me LILO. Kapoios egkatesthse ena programma pou onomazetai EZ-BIOS(den kserw pws kai giati...).

Line wrapping re paidia, line wrapping :-)

Anyway, den 3erw sigoura, isws lew kai mpourdes, alla giati mou murizei
UDMA66 BIOS sthn istoria me to EZ-BIOS?

Ki emena mou bgazei thn o8onh tou UDMA66 controller BIOS afou fortwsei
to BIOS kai prin arxisei na fortwnei to OS.

Bebaia to oti me allo disko den emfanizetai brwmaei apo makrua alla
opws eipa, den eimai ka8olou sigouros. :-)

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet. --
--  Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.  --