Boitheia sto kWinTV

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Wed Sep 27 01:05:25 EEST 2000

Devil wrote:
[...]
> > To kwintv paizei thn eikona alla den akouo tipote!!! Ypopsin oti i katra
> > sindeetai me e3oteriko
[...]
> Prwta koita tis ry8miseis tou mixer sou kai pai3e ligo me aytes. An den
                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vale to "volume" kai to "line in" sto maximum. Epishs dynamwse kai thn
entash toy enisxyth. An eisai tyxeros kai apla dinei as8enes shma 8a
doulepsei...

> ginei tipota bale thn teleytaia ekdosh tou bttv driver, oi palies den
> eixan yposthri3h gia ton hxo sto bt87x tsipaki. (Des kai to documentation
> tou bttv driver pou exeis twra)

Ston 2.2.16 pantws, to CARDS leei:
"Tuner and sound decoder support for Bt878/879 is not fully working yet."
Good luck,
Yiannis

--
Yiannis Belias         <orion at hellug.gr>             `