Mailing list (Arxarios)

Alexandros Vellis avel at pmail.net
Sun Sep 24 13:54:16 EEST 2000

[περί majordomo]

> Egw tha elega oti tou leipei to web interface, oxi toso gia ton
> admin,alla gia tous xristes.

Το majorcool έχει κάποιο ενδιαφέρον.

http://ncrinfo.ncr.com/pub/contrib/unix/MajorCool/

Ωστόσο,

"MajorCool is not a tool to access remotely hosted mailing lists. Nor is it
primarily designed to provide a one-button subscribe action for an individual
mailing list (although that functionality is supported). Other more generic
interfaces such as MailServ and LWGate do this much more efficiently than
MajorCool ever could."

> Stoixeia opws oti o kathe xristis mporei me tin xrisi enos passwd kai
> enos browser na apenergopoihsei proswrina to account tou xwris na
> ksegraftei,

Σωστά, ούτε ένα "set linux-greek-users nomail" δεν έχουμε. :)

Alex