Ευχαριστώ γιά τη συμβουλή αλλά...

Claudio Bandaloukas rdfm at libero.it
Sat Sep 23 01:25:03 EEST 2000

Ευχαριστώ όποιον μου έστειλε τη συμβουλή γιά το .muttrc, δυστυχώς όμως δεν μπόρεσα να τη
δοκιμάσω....
 Έβαλα τον 2.4.0-test8 με reiserfs (και devfs παρακαλώ!) και όλα (σχεδόν) πήγαν καλά.... μην τρέξετε
όμως να κάνετε upgrade...
Ξεκίνησα με Mandrake 7.1 Xfree 4.0.1 και πολλή προσοχή...
Ο 2.4.0-test8 τα πήγε καλά με το δίσκο, δε μου θρασαρε καθόλου και με τον devfsd έκανε μόνο τον
kudzu να ξεράσει...
Tα Χ τα πήγαν περίφημα, με Gnome 1.2, Agp support, DRI acceleration για την G400 (μονο στα 16bpp)
Προβλήματα:... τα modules δεν φορτώνονται πάντα απο μόνα τους (ναι, έβαλα σωστα τη ρύθμιση στο
kernel), οπότε άντε modprobe...
το IDE cd/recorder που πρέπει να φορτώσω ως ide-scsi χάνεται με το τελευταίο ώς module...
Και το autofs κάνει ΤΑ παράξενα (αλλά μάλλον φταίει η κούραση μου όταν το ρύθμιζα 8-) χάνονται όλα
κάτω από το /mnt, άλλοτε βγαίνει μόνο το cd ή η δισκέτα....
Το ακατανόητο είναι ότι μπορούσα να κάνω ping στον server POP3 αλλά δέν μπορώ να κάνω σύνδεση POP3
με fetchmail, o bind (τοπικός) δουλεύει καλά, ο... μοζίλας λιάζεται χωρις κανενα προβλημα
(www.sun.com) μέχρι και το licq τα καταφέρνει, μόνο που αργεί να ανοίξει την UDP σύνδεση...
Ασπρισα λίγο όταν έκανα ανάγνωση στον ntfs δίσκο μου και ο πυρήνας ξέρασε :-)
Φάση έχει!!! Σα να πηγαίνεις στο σπίτι τού τρόμου!!!!
Tέλος η κάρτα τηλεόρασης θέλει ακόμα λίγο δουλειά (bttv) χωρίς όμως να πειράζει τη σταθερότητα
Πάντως το SysRq αξίζει να το βάζει κανείς σε τέτοιες φάσεις...με έσωσε ουκ ολίγο!
Καμμία ιδέα γιατι δε δουλεύει το POP3 (και το IMAP);

Ευχαριστώ και πάλι για τη συμβουλή...