Firewall se ena mhxanhma?

Alexandros Andreou andreou at netexperts.gr
Thu Sep 21 16:33:47 EEST 2000

> Diavasa to HOWTO gia to firewall kai stis apaitiseis syskeywn (hardware)
> anaferei tin ypar3i kartas diktyou. Einai ypoxrewtiki, an to 8elw
> se ena systhma mono?

Oi kartes xreiazontai gia na syndeetai to mhxanhma me to firewall sto
ypoloipo diktyo.

> Epishs na exei (o firewall) dyo IP ari8moys diktyou.

O enas gia ta mhxanhmata entos diktyoy, kai o allos gia ta mhxanhmata
e3wterikou diktyoy (p.x. Internet).

> Ginetai kat'arxhn sthsimo firewall gia ena mhxanhma?

Aytes oi apaithseis aforoyn mono firewalls poy sthnontai se diktya. Ean
8eleis na apotrepeis ton eayto soy na prosbainei (etsi legetai? ;-) ) to
diko tou/sou mhxanhma...

Pantws ginetai... Diabazeis ta man pages toy firewall programmatos sou
(ipfwadm, ipchains, NetFilter, o,ti exeis).

Clear skies!
Alexandros Andreou (andreou at netgexperts.gr)
http://www.crosswinds.net/~alandreou/ (in english)