Τελικά τί γίνεται με τα ελλήνικά;

Claudio Bandaloukas rdfm at libero.it
Thu Sep 21 12:37:02 EEST 2000

Εδώ πάω να τρελλαθώ με το mail μου...

Οταν πάω να διαβάσω με τον κόπρίτη (mutt) όλα πάνε καλά (προσπάθησα να
χρησιμοποιήσω και τον vi και έμαθα και το :wq! :-) μέχρι που έφτασα στά
ελληνικά, όπου το μόνο που βλέπω είναι ερωτιματικά....!!!

Ο Pine δε μου λέει ότι το DISPLAY μου είναι US-ASCII αλλά κατα τα άλλα τα
δείχνει όλα σωστα (έχω βάλει παντού τις γραμματοσειρες από τα ακατονόμαστα σε
iso-8859-7 και πάνε πολύ καλά) έλα όμως πού ο PICO δεν παίρνει μπρός ούτε με El7
ούτε με EL1.... #$%^$^@$%

Τώρα γράφω με kmail με το EL7 πλήκτρολόγιο (ελπίζω να μή σας φτάσουν παπαδάκια)
αλλά το σκασμένο θέλει ακόμα δουλειά... Γιά το balsa δεν το συζητώ... μου
πετάει ΤΑ ασχετα (χαρακτήρες ελέγχου και άλλα τέτοια....) άσε που τώρα που του
έστειλα ένα τοπικό μου δείχνει τους λατινικούς χαρακτήρες ενώ του έστειλα
ελληνικά.. τι κωδικοποιηση άλλαξα, τι γραμματοσειρά iso-8859-7 το ανάγκασα να
πάρει, τίποτα....

Τέλος πάντων, λέτε να φτιάξει ο κόπρος αν αλλάξω το DISPLAY; Αν ναι, τι τιμή να
βάλω;

Ενα τελευταίο, έχω πειράξει το GTK να χρησιμοποιεί τις Tahoma γραμματοσειρές με
ελληνικά και όλα (σχεδόν) τα προγράμματα Gnome υπακούν εκτός από το gmc, τί
πρέπει να σετάρω γιά να του αλλάξω τις $#%$%^ γραμματοσειρές που έχει; (Δεν
είναι θέμα ποιάς, είναι θέμα μεγέθους, εχει βάλει 10ρες και βλέπω
μυρμιγκια......γμτ!)

Γιά το StarOffice έχω χάσει πιά κάθε ελπίδα να δώ σωστή γραμματοσειρά....ιδέες;

Ολα αυτά κάτω από Mandrake 7.1
Κάθε κριτική (ρε ##%&, χρησιμοποιείς τις γραμματοσειρές του σατανά!!!! κλπ) ή
ιδέα (πάψε να χρησιμοποιείς γραμματοσειρές εκείνου...κλπ) δέκτή ;0)

Καλή όρεξη
Κλαύδιος Μπανταλούκας
rdfm at libero.it