image sklhrou

Devil steve at master.math.upatras.gr
Tue Sep 19 13:59:24 EEST 2000

On Tue, 19 Sep 2000, Giorgos Keramidas wrote:

> Mia lush einai na ftiakseis auto pou legetai "reference mhxanhma".  Mia
> kanonikh egkatastash *olwn* twn programmatwn pou theleis, se ena disko,
> kai meta na kaneis 'image' me opoiodhpote tropo auto to mhxanhma.
>
> Kai den ennow na sthseis to base leitourgiko pano.  Na baleis "ta
> panta", apo named, mexri ton apache me mod_ssl, mod_perl, php, klp.  Kai
> meta na kaneis copy auto to mhxanhma sta diplana boxes.
>
> Auto exei to ejhs mikro meionekthma: disk space bloat.  Ola ta
> mhxanhmata exoun programmata pou mallon den tha ta xrhsimopoioun se
> normal sun8hkes.

> [...]

Ayto shmainei oti gia na kaneis ena upgrade se ena prog 8a prepei na
peraseis kai na kaneis install se 60 mhxanhmata. Kourastiko alla efikto.

h dikia mou protash einai na sth8oun ola ta mhxanhmata ws antigrafa enos
reference mhxanhmatos me dd kai otan kanoun boot na koitan se ena  dir
enos server sto opoio 8a yparxoun ta rpm pou prepei na ginoun upgrade, ean
kapoio apo ayta ta rpm den einai hdh egkatesthmeno 8a ginetai h
egkatastash tou. (rpm -U ftp://server/pub/local/upgrades/package.rpm)
 Ean ta mhxanhmata den problepete na ginontai reboot taktika arkei ena
analogo cron job na trexei ka8e mera px.

Kai kati allo. Akousthke oti gia na kaneis to dd prepei na kaneis ena
minimal install tou leitourgikou prwta. Giati na to kaneis ayto? Mia boot
disketa arkei. Mia lysh gia na breis thn boot disketa etoimh einai na
pareis to bootnet.img apo to RedHat na to grapseis se disketa kai na
proxwrhseis thn egkatastash mexri na shkw8ei to diktio(mexri na se rwthsei
apo poio ftp site 8a kanei install) kai ekei me alt-f2 na pas sto prompt,
na kaneis nfs mount to img kai dd ston disko.