Code of Conduct (was Re: Solved (image sklhrou))

DJ Art djart at linux.gr
Sat Sep 16 23:51:18 EEST 2000

Panos Tsiamis wrote:

Κάθομαι και χαζεύω την πολύ καλή ομολογουμένως τροπή που πήρε το thread.
Έχει πλάκα, αυτό είναι σίγουρο.

> Den eksigise giati itan "xazomara" ayto pou pyrodotise to sxolio
> tou.
> (Tha mporoysame isvs na epofelithoume oloi apo ayto an to ekane).

Επειδή δεν το καταλαβαίνετε, να δώσω βοήθεια. Για να γράψει τέτοια
απάντηση ο Χρήστος, σημαίνει ΣΙΓΟΥΡΑ 100.000 % ότι κάτι το πυροδότησε.
Έπειτα από αυτό, η βοήθεια που προσφέρει (σε μιά άλλη γλώσσα λέγεται
"μας ανοίγει τα μάτια") έχει ως εξής:

ο το humour είναι standard (για όσους το εκτιμούν, γαρ. όχι ντε και καλά
για όλους).

ο επειδή ακριβώς *κάτι* πυροδότησε μιάν απάντηση, ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΗΝ
περιμένεις μασημένη τροφή να σου εξηγήσουν τί ήταν αυτό το *κάτι*
(Standard κανόνας, όχι μόνο στην lgu, αλλά και στην ζωή (R) (ΤΜ) )

Η πολυτιμότατη βοήθεια του Χρήστου έγκειται στο ότι θα αναγκαστείς να
βρείς την "πατάτα" μόνος σου. Και αυτό είναι ανεκτίμητο. Θα κάνεις το
εξής απλό:

Θα διαβάσεις το thread *ΟΛΟ* ξανά.
Αφού το κάνεις αυτό, θα το ξαναδιαβάσεις.
Μετά, θα το ξανα-μανα-διαβάσεις.
(δις) [και μέχρι να το καταλάβεις *πλήρως*, διαβάζοντας προσεχτικά, όχι
άρπα κόλα]

Θα βρείς μόνος σου την "πατάτα" και το κυριότερο είναι ότι δεν θα την
ξανακάνεις (εγγυημένα. Τί διάολο, 500 φορές διάβασες το thread)

> To Humor anoigei pragmatika tin kardia!! Perikleiei mesa toy to
> asteio, ti farsa, to sarkasmo, kai dh ton aytosarkasmo. To

[snip...]

> Se bebaio pos den gelasa katholou me to "asteio" tou Ricudi (oute
> fanera, oute mistika), giati aploystata den itan kalo - itan
> kakogousto.

bla bla bla bla ....

καλά ... καλά ....

The conclusion:

Θα πρέπει να λέτε κι ευχαριστώ. ΤΕΤΟΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ σύστημα αν βρείτε
πουθενά αλλού (είτε τζάμπα είτε επί πληρωμή), να μου το περάσετε από
εδώ:

        /
-----> /
      /___

και να βγεί από δώ:

    /
  /___

Cheers anyway .... (μπορείτε να συνεχίσετε το thread με την ησυχία σας
τώρα :)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras