ADMIN: reply-to (wasRe: ``Reply-To'' Munging Considered Harmful (was: Perl courses))

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Fri Sep 15 14:59:21 EEST 2000

On Fri, Sep 15, 2000 at 08:20:27AM +0300, E.A.Neonakis (Linoperamata Power Station PPC) wrote:
> Νά και κάποιος που όχι μόνο διάβασε αλλά και έκρινε το αρχικό url. Κατά την
> γνώμη μου το αρχικό κείμενο είναι τόσο φτωχό σε επιχειρήματα που ή είναι
> φάρσα ή είναι προϊον ενός φανατικού.
  Πράγματι. Δεν ξέρω όμως πως μας κατάλαβες. Τώρα που μας αποκάλυψες δεν
υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε. Είμαστε μία αίρεση, και αποτελούμαστε απο
ιδιαίτερα φανατισμένα μέλη. Σκοπός μας είναι η επικράτηση του CP/M,
και η βίαιη καταστροφή κάθε εστίας υποστήριξης όλων των ανταγωνιστικών
λειτουργικών συστημάτων.
  Το Reply-to ήταν ένα απο τα μυστικά όπλα των Linuxαδων το οποίο μόλις
εξουδετερώσαμε. H linux-greek-users ήταν μόνο η αρχή. Συνεχίζουμε
ακάθεκτοι με την winnt-greek-users.

--
Nikos Mavroyanopoulos
CP/M fanatic