DNS & Load balancing(dior8wsh)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Sep 15 14:05:44 EEST 2000

On Thu, Sep 14, 2000 at 10:32:04AM +0000, Antonis Kanavouras wrote:
> Den xerw giati me copy paste ston mailer tou netscape vghke ayth h
> ahdia pou eidate.  To entry gia to virtual.gr exei ws exhs:
>
>  -------------------------------------------------------------------
>  ; Authoritative data for virtual.gr
>  ;
>  @               IN      SOA     virtual.gr. ankan.frummel.virtual.gr.(
>                                  20009151        ; Serial
>                                  10800   ; Refresh 3 hours
>                                  3600    ; Retry   1 hour
>                                  3600000 ; Expire  1000 hours
>                                  86400 ) ; Minimum 24 hours*
>
> 		                  IN      MX      frummel 10

see anything funny in this line above?

Nomizo, xoris na thelo na se paro kai sto laimo mou oti kanonika einai
*prwta* to priority tou MX record kai meta to mail-exchanger name OR
IP-address.  Mhpws itheles na peis?

				IN	MX	10 frummel

Parol auta, akoma psaxno na bro tin erotisi pou einai..  Gia na min pw
gia to load balancing...

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
For my public pgp2 key: finger -l keramida at diogenis.ceid.upatras.gr