ADMIN: reply-to (wasRe: ``Reply-To'' Munging Considered Harm

Lefteris Chatzibarbas elefree at hal.csd.auth.gr
Fri Sep 15 02:44:33 EEST 2000

On Fri, Sep 15, 2000 at 12:15:54AM +0300, I.Ioannou wrote:

> Nai, kai etsi esteiles 3 mails : 1 se emena, 1 stin lgu kai ena stin
> hellug :-(

Οσον αφορά τον mutt υπάρχει τρίτη (η καλύτερη) δυνατότητα, list-reply.
Προσθέτεις στο ~/.muttrc σου:

lists linux-greek-users

Για απάντηση MONO στην λίστα δίνεις L και τελείωσες.

Για τους άλλους MUA's χρήσιμα είναι τα alias (adress book για τον mozilla)
Ορίζεις την linux-greek-users at hellug.gr ως lgu και δεν χρειάζεται να γράφεις
ολόκληρο το adress καθε φορά.

Έτσι, κάνεις κανονικό reply και απλά αλλάζεις το To: field σε lgu
(σε mutt, mozilla, elm to έχω δοκιμάσει με επιτυχία).