Probem with chcp shell script

Manolis Tzanidakis tzanid at otenet.gr
Fri Sep 15 00:53:12 EEST 2000

Γεια σε όλους,
στις 29/8/00 είχα λάβει απάντηση από τον Αντώνη Ζίσιμο για ένα πρόβλημα που
είχα με τα ελληνικά στην κονσόλα αλλά λόγω του ότι ενδιάμεσα μετακόμισα και
ο ΟΤΕ ακόμα δε μετέφερε τη γράμμη μου δε μπόρεσα να απαντήσω.
Anyway δουλεύω Mandrake 7,1 και δεν έχω ελληνικά στην κονσόλα (σε X κτλ.
δουλεύουν όλα ρολόι). Το πρόβλημα μου ήταν με το chcp (το γνωστό
greekconsole πακέτο), όταν το έτρεχα μου ανέφερε να χρησιμοποιήσω το
consolechars αντί του setfont και του mapscrn. Αυτή ήταν και η απάντηση του
Αντώνη.
Άλλαξα τις ανάλογες γραμμές στο chcp (πρόσθεσα στο '# Find the path for ...
' το CONSOLECHARS='which consolechars' και άλλαξα στο 737 και 928 τα SETFONT
και MAPSCRN με CONSOLECHARS) αλλά τώρα τρέχοντας το παίρνω σαν απάντηση ότι
δε βρίσκει το font gr737-9x16 στο /usr/lib/kbd/consolefonts και το trivial
στο /usr/lib/kbd/consoletrans (αντίστοιχα το grfixed για 928). Δοκίμασα να
το τρέξω και με runlevel 3 (χωρίς X) αλλά τα ίδια. Τρέχοντας από κονσόλα το
#consolechars -f --font=gr737-9x16 (καθώς και με ό,τι άλλο font gr-737-*
είχε μέσα) αλλά επίσης το ίδιο πρόβλημα.
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει ή να μου στείλει με e-mail κάποιο 'πειραγμένο'
chcp script που να δουλεύει με τη διανομή μου ?

Φιλικά,
Μανώλης