This thread is killing me (was: Re: ADMIN: reply-to ...)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Sep 15 00:32:50 EEST 2000

Giorgos Keramidas wrote:

> Μεσα απο μεγαλες λιστες οπως η  freebsd-questions με εκατονταδες
> μηνυματα την ημερα, όταν παρω εγω π.χ. μερος σε καποιο thread, τα
> μηνυματα που απαντουν οι αλλοι σε κατι που εγραψα εγω δεν χανονται μεσα
> στον θορυβο της -questions, αφου τα παιρνω δυο φορες, μια φορα στο INBOX
> μου και μια φορα στο folder που εχω ορισει να πηγαινουν τα μηνυματα της
> -questions.

Έχεις δίκιο ..... ειδικά αφου περιπλέκεται procmail .... για την hellug
list δεν το συζητώ .... είναι καλό. Για την lgu όμως ίσως εκνευρίσει
κάπως ... θα δείξει ...

> Εξαλλου, αν καποιος υποστηριξει οτι ετσι μπορει να αποφευχθει ενα
> ποσοστο απο το spam mail που δεχεται, θα τον ρωτησω μισο-σοβαρα
> μισο-αστεια αν ποτε του εχει ακουσει κατι που λεγεται mailing-list και
> αν εχει ποτε του σκεφτει να στειλει εκει το spam mail του.

ΧΑ!! έπρεπε να σε είχα σύμμαχο στο flamewar που έκανα με το noc ....
(http://www.eeea.gr/article.php3?sid=20000908111459)

>         Εχω αφαιρεσει την διευθυνση σου απο αυτο το mail, αφου μαλλον
>         ειναι προφανες οτι σε ενοχλει να παιρνεις δυο φορες τα ιδια
>         μηνυματα.

Δεν ενοχλεί εμένα προσωπικά. Τους άλλους όμως ??? .... (προσωπικά εγώ,
παίρνω ΟΛΑ τα mail στο inbox, πάντως)

PS: Σου είχα στείλει ένα (προσωπικό) mail (στο ceid) για τον PLUG. Δεν
πιστεύω να το "κατάπιε" το procmail ;-)  (still waiting for ..... :)
--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras