ADMIN: reply-to (wasRe: ``Reply-To'' Munging Considered Harmful (was: Perl courses)) (fwd)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 14 21:12:10 EEST 2000

On Thu, Sep 14, 2000 at 07:30:40PM +0300, Devil wrote:
> On Thu, 14 Sep 2000, Lefteris Chatzibarbas wrote:
>
> > Οπότε αναιρείς τις αλλαγές του listman αφού σε προβληματίζουν...
>
> Ayth th stigmh kanw reply to all kai sbhnw to from.
>
> Ayto pou den katalabainw omws einai giati 8a prepei na ry8misw to procmail
> mou pou den exw. Protimw to slocal kai isws kapoia stigmh pou 8a bariemai
> POLY na to kanw kai ayto pou les(mesw tou slocal fysika, mhn 3exniomaste).

Peri orekseos, laxanopita.  Den eipe kaneis oti prepei NTE kai kala na
to kaneis me to procmail.  Paikse me oti theleis.  Me to procmail, to
maildrop, to qmail-header sou, sthse majordomo kai stelne ta mail se
auton pou tha sou ksanabanei to reply-to header.  Kane oti to gousto sou
trabaei :-)

Auto den allazei se tipota to gegonos oti to Reply-To: den endeiknutai
san tropos filtrarismatos.  Proswpika protimw eite to Delivered-To:
header pou bazei to qmail, eite to Sender: pou sth sugkekrimenh lista
einai pantote:

	:0 H
	* ^sender: owner-linux-greek-users at .*hellug.gr
	linux-gr-users/

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
For my public pgp2 key: finger -l keramida at diogenis.ceid.upatras.gr