Solved (image sklhrou)

Sidirourgos Lefteris lefteris at artemis.edu.uch.gr
Thu Sep 14 17:14:15 EEST 2000

Katse giati me mperdepses :)
H egw den katalava h esy den katalaves ti 8elw na kanw!

On Thu, 14 Sep 2000, Alexios Chouchoulas wrote:
>   Aargk! Dhladh de se peirazei posws pou opoios thelei mporei na trabiksei
> o,ti arxeio (sbhsmeno h mh) thelei apo to disk image kathws to stelneis apo
> to ena mhxanhma sto allo;

Kata' arxhn ola ta mixanakia briskontai sto idio subdomain, kati poy
shmainei oti ta paketa den pane se kapoio server-router ektos toy
subdomain. Gia na trabh3ei arxeia, me packet sniffer ypo8etw, nomizw oti
prepei na einai sthmeno sto idio subdomain, poy mallon den yparxei. An
ypo8esoyme oti kapoios trava arxeia den me noiazei kai poli ka8' oti den
exei kai tipota idietero na parei. Ti 8a parei to fstab h to XF86config?
Akoma kai an parei to passwd exei mono to root passwd to opoio allazei
syxna:)
Oysiastika to image periexei to installation tou RedHat ton neo X-server,
kernel 2.2.16 , drivers(hardware accel) kai alla. Fysika kai to ssh :)

>   Ta rtools einai aparxaiwmena kai anasfalh. An ta exeis, bgalta apo to
> /etc/inetd.conf, sbhsta apo to disko kai thapse o,ti typwmeno source tous
> exeis 6.66 metra katw apo to epipedo ths thalassas.

Fysika kai den xrhsimopoiw rtools, omws gia na ginei ayth h doyleia den
peirazei na kanw rsh.

>   Meta koitakse to ssh, kai/h alles methodous kryptografias se syndyasmo me,
> px, netpipes.

Opws katalaves xrhsimopoiw mono ssh :)

Epishs, ean den kanw la8os, to ssh kryptografei to password kai toys ascii
xarakthres, oxi ta binary arxeia. Diladi to scp kryptografei mono to
passwd poy dineis kai oxi kai to arxeio poy kaneis copy.

>   H asfaleia twn stoixeiwn mas den einai pia polyteleia, syggnwmh an
> fainomai paranoikos.

Fysika kai den einai polyteleia!

  Sidirourgos Lefteris
  lefteris at edu.uch.gr