image sklhrou

darnik at kythira.softlab.tuc.gr darnik at kythira.softlab.tuc.gr
Wed Sep 13 17:04:34 EEST 2000

Geia xara.

On Wed, 13 Sep 2000, Sidirourgos Lefteris wrote:

> Poly kala, moy aresei h lysh poy prwteine o George kai o Michalis, kai
> telika mallon ekei 8a katalh3w.
> Alla 8a kanw allh mia erwthsh (yparxei logos poy to lew). Den ginete na
> kanw kati san :
> dd if=/dev/hda of=clientname.gr:/dev/hda

An katalava kala, ayto poy 8eleis na kaneis einai na settareis polla
mhxanhmata me akribws ton idio tropo poy exeis setarei to prwto,
swsta? Ri3e mia matia sto paketo mkkickstart. Einai gi'akribws ayth th
doyleia kai se apallasei kai apo arketa alla problhmata, toy styl
configuration twn diaforwn mhxanhmatwn diaforetika (p.x. ip addresses,
hostnames etc.). Ypo8etw oti oi ypologistes einai syndedemenoi se
diktyo, afou rwthses gia diktyako dd. Sthn periptwsh ayth,
akoloy8eis ta e3hs bhmata:
1)ftiaxneis to prwto mhxanhma (plhres setup, configuration, mexri telikhs
morfhs).
2)ftiaxneis to kickstart description file me to mkkickstart.
3)kaneis export apo nfs to cdrom tou redhat (prosexe na einai to idio
export poy exeis orisei kai kata to mkkickstart).
4)3ekinas network install sta ypoloipa mhxanhmata (xrhsimopoiwntas to
bootnet.img), kai dineis nfs install apo to arxiko mhxanhma.

H texnikh ayth xrhsimopoieitai eyrews se render farms, opoy ta mhxanhmata
einai poly perissotera kai to tweaking poly pio apaithtiko. An to cdrom
tou arxikou mhxanhmatos einai argo h se endiaferei h taxythta ths olhs
istorias, mporeis na antigrapseis to cdrom se ena directory sto disko kai
na kaneis ayto export.

Ante kai kaly tyxh...

See ya,
Nick.