image sklhrou

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Sep 13 15:31:39 EEST 2000

On Wed, Sep 13, 2000 at 03:26:57PM -0200, Sidirourgos Lefteris wrote:

> Exw ena terasteio provlima kai xreiazomai thn boh8eia sas!
> Loipon, 8elw na sthsw 60 linux se mia ai8ousa. 3ekinaw me to prwto, sthnw
> redhat 6.2 kai polla (para polla) alla programata. Opws katalavenete einai
> adynaton na kanw kai sta 60 thn idia doyleia, etsi 8elw na parw image ton
> ena sklhro kai na ton kanw copy stoys ypoloipoys. Ta mhxanakia einai ola
> idia meta3y tous. To provlima einai pws 8a to kanw:)
> Kai gia na ginw pio sygkekrimenos:

Sthneis Linux sto prwto. Meta arxizeis kai sundeseis sta alla 3 eleu8era
IDE channels treis treis tous diskous apo ta upoloipa 59 mhxanhmata.

Ypo8etoume panta pws oi diskoi exoun akribws to idio geometry.

Meta, xwris na ftia3eis partitions n' na formareis tous allous diskous,
dineis apla:

# dd if=/dev/hda of=/dev/hdb bs=20000 &
# dd if=/dev/hda of=/dev/hdc bs=20000 &
# dd if=/dev/hda of=/dev/hdd bs=20000 &

...kai perimeneis, kai perimeneis, kai perimeneis...

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet. --
--  Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.  --