Ektypwtis, ghostscript kai alla

Gerassimos Toumazatos memas at otenet.gr
Wed Sep 13 13:12:07 EEST 2000

Γεια σας παιδιά,

Βοηθήστε με λίγο με το πρόβλημα που έχω.

Χρησιμοποιώ SuSE 6.2

Πήρα ένα H.P. 2100M εκτυπωτή ο οποίος περηφανεύεται
για την postscript emulation του.
Στο Yast δήλωσα εκτυπωτή postscript 1200x1200, και απ` ότι
φαίνεται όλα δουλεύουν καλά.
Τυπώνω ότι θέλω αλλά στο τέλος βγαίνει και μια σελίδα με το μήνυμα
"ERROR:timeout
OFFENDING COMMAND:timeout
STACK:"

Μία ερώτηση λοιπόν είναι τι είναι αυτό το μήνυμα και τι μπορώ να κάνω.

Μια άλλη ερώτηση που με βασανίζει είναι αν χρειάζομαι πλέον την
ghostscript.
Την απεγκατάστησα από το σύστημα προσπαθώντας να περάσω καινούργια
έκδοση,
και συνεχίζω να τυπώνω κανονικά από Staroffice, Acroread κ.λ.π..
Θέλω λοιπον να ξέρω αν και που μπορεί να μου είναι αναγκαία.

Περιμένοντας βοήθεια...
Ευχαριστώ.
Γεράσιμος